Fredaaaaaaaag in my <3

(emelie till höger&jag tillvänster)

Äntligen freeedag!

som jag längtat efter helgen denna veckan, har bara kännts som jag har gått i sömne i en evighet men nu när vaknar jag upp och det är heeelg :D vet inte riktigt hur planerna ser ut för ikväll än men en sak är säker jag ska umgås med mina lovers :) IMORGON däremot kommer Emelie hit igen och denna gången laddas det upp för fest!

hon landar på eftermiddagen imorn och då ska förhoppningsvis jag och karro hunnit koka ihop ngt ngt att äta efter det blir det lite förfest hos mig efter som jag är hemma själv igen ;) jag klagar inte !

sen utgång men vart har jag ingen aning om än, vi har pratat lite om China White eller Alto men det kanske blir Amika haha jaa ni ser inte helt klart vart vi hamnar än.

solen stekte igår men idag ser det inte ljust ut .. moln moln moln.. jag som tänkte sätta mig i solen i parken och bättra på min albino färg, ;s det får väl vänta !

ha en super dag alla och njuuut av fredagen hörs senare! xx


1 Kommentarer
Ingrid

Senast jag såg dig så såg du faktiskt ut som damen till höger! Men jag vet inte, har ni bytt skepnad där borta? ;D

2010-05-08 | 22:52:56

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!