Florence 2night

Idag blev det en fika med Elly som kommit tillbax efter ett besök i Turkiet, hade mkt att ta igen eftesom vi inte setts sen innan jag åkte hem för ett besök! eftersom det är helt underbart väder ska vi ta oss till en pub och sitta på uteserveringen och njuta av ett glas vin i sommar värmen :) Alejandra ska också med så ska bli trevligt inte heller sett henne sen innan jag åkte hem på besök. kanske har vi turen att karro kommer en runda med men hon jobbar så vi fårse :)
ska i alla fall ta och fixa mig lite nu sen bege mig runt åtta tiden, så på med lita music och in med the goodii feeling så blir allt wonderfuuull ;D lite bilder på Elly & Alejandra kommer så ni kan få en bild av de här två brudaran ser ut :P
xx

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!