Final countdown

Morning alla morgonpigga därute :)
hoppas alla mår helt underbart och känner att livet leker så som jag gör idag !!
solen skiner jag bor i London och om vecka kommer mina bästa vänner hit,
mkt planer smids inför hösten men vi fårse vad som blir av jag hoppashoppas det går som vi vill. kan tyvärr inte avslöja mer för alltid när jag börjar snacka om vad mina planer är slutar det med att jag bara babblar om det och inte gör det till verklighet så sålänge får det blir lite hemlis (:

gårdagen blev ju inte som tänkt för jag & karro hade ju spikat att vi skulle steka meeeen tror ni inte att solen går i moln när karro kommer till mig och hittar ut när jag börjar jobba... yeeeeeesss! så jag hoppas banne mig på att den håller sig ute idag (; ska ta mig en runda till briixton också för att se om det finns billiga kepsar som jag tänkt köpa i födelsedags present åt min kära bror som fyller 14 åt, han samlar ju på kepsar och det måste vara de med ett sånt där klistermärke annars är de inte "äkta" eller ngt haha såå det är bara att köpa en sådan :)


nej nu ska jag in i duschen och efter det fixa till mig lite så man ser ngt normal ut innan man vågar sig ut ;)
ha en fiiiinfiiin dag ! xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!