Amika

"If there is one person who is known for thorwing a party is P Diddy! The superstar mogul chose to hold his first party in London for 4 years exclusively at his favourite London hotspot, Amika"

Jaa det blev ett nytt ställe att  testa igår och detta hette då Amika och ligger i Kensington. till en början va det inte så jätte livat men vi va där också ganska tidigt för att vara säkra på att komma in eftersom det skulle bli pretty crowded!
meeen sen så börja champangen att strömma och musiken va grym så då blev det dans för fulla muggar.
det är riktigt kul att pröva nya uteställen men man vet aldrig om de kommer vara bra eller om det blir en flopp, Amika var verkligen ett ställe jag vill tillbaka till och jag tror nog mina partypinglor instämmer ;)

idag har vi spenderat dagen i hyde park, i solen som ville titta fram till en början men sen tyckte det va roligare att gömma sig bakom molnen.. ikväll blir det barnpassning och det nalkas film mys , välbehövd chill kväll för mina fötter värker sen gårdagens plågande av high heels :P
imorn ska babesen Ryssen (danny) & Cammy firas eftersom det har jag och karro inte gjort, tror BOujis står på schemat :D

bilder kommer från gårdagen inom kort, kanske imorgon!

xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!