30 GRADER IDAG !!


Idag ska det bli 30 grader!! i alla fall om man ska tro nyheterna och det gör jag gärna idag :D
får väl ta mig ut nu och fånga lite av solen, tyvärr kan jag inte steka i trädgården för där är det byggarbetare som springer rundor så fårse vart jag kan slå mig ner. bilden ovan är från i lördags då vi var i Brighton :)
varmt ich nice va det men föredrar sand strand framför sten , mycket skönare ;P
Nu är det i alla fall bara två dagar kvar tills Josse och emma kommer och tre dagar kvar tils Jessi&Månsson kommer wiiiiiie :D :D ska bli så kuuul att visa er London! hoppas inte det ska bli regn då som de säger på nyheterna utan vi hoppas detta underbara sommar väder håller i sig!
xx

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!