gott&blandat

jaa nu ska man väl krypa ner i sängen strax för att ladda upp batterierna inför morgondagen.
blev i alla fall en runda till King's road och Oxford streat med Karro idag. Käka på ett ställe som heter Wasabi där man kunde äta sushi, nudelsoppa med bland annat biff och kyckligen som mitt och karros val, va nära på att köpa mig en glass också som va grön men jag va rädd att det skulle vara wasabi smak eller ngt och det kanske inte hade varit jätte poppis men fick reda på sen att det va grönt te smak på den men får bli nästa gång ;)
imorn blir det jobb på bageriet igen och möta upp denn spanska och den turkiska au pairen and grab a coffe ;P




min biff/nudel soppa, riktigt mkt mums :)

påväg i till oxford streat kom vi precis brevid värsta inbrotts dramat, ngr tjuvar hade försökte slå sönder rutan in till en smycke affär men inte lyckats, avspärrat och massaaaa poliser & tekniker sprang rundor. fullt med glas splitter på hela trottoaren och slägan som de användt låg slängd på marken, bild på det nedan, vet inte om ni ser så mkt ´men man ser i alla fall lite  :)

     


har även mktmkt ROLIGA nyhter och det är att Josse kommer hit och hälsar på den 15 APRIL såå happy är jag för det plus att jag hoppas på att min familj hittar hit i slutet av denna månaden :) det hade varit underbart!!

Joo förresten kom på en liten sak som hände häromdagen när vi skulle laga kvällsmaten och jag höll på att duka och sånt: vi skulle då ha Spagetti Bolognese till middag och jag frågar -var har ni ketchupen?

(dottern i familjen) C: Men vad ska du ha ketchup till?
Jag: Till maten?
C: Har du ketchup till spagetti ???? ööö typ
Jag: Jaaaa haha
Mamman: ååh ännu en sån ketchup älskare

Haha Jag menar det är väl inget konstigt med ketchup till pasta över huvudtaget ? okej att jag är lite kryddad och kan ha det till fisk och potatis men hallå¨till spagettin? haha jaa ännu en sak som de inte riktigt har samma syn på här borta ;)


har lite smått damp också, nu fungerar nada på datan inte ens skype, kan inte skypa med alla älsklingar på kvällen som jag brukar buuu... fårse om jag lyckas fixa det annrs kanske man får offra ngr hudralappar till en datanisse..   Nääää men natti natti på er nu , xx


2 Kommentarer
Emmy

Jag säger tummen ner till ketchupen också, hahha. Men ja, pasta o ketchup känns lite som lingonsylt till kötbullarna.



Stackars poliser som måste ha de fula hjälmarna! haha



Hoppas ni har det fortsatt bra! Hur länge ska du stanna?

Adda mig gärna på skype om du vill! emmywesterdahl :)



Puss o kram

Hälsa Carro!!

2010-03-10 | 09:59:58
Malin

Heeey Snäckan :D så kul att se att du läser min blogg! jaa eler hur ketchup kan an ha till pasta även om man är ketchup älskare eller inte :P

Jaa tur att man inte behöver ha sååå fula hjälpar hemma i alla fall då hade jag nog övervägt att inte satsa på det yrket ;) min skype fungerar inte just nu men addar dig så fort jag har fått det att funka! och jag hade skrivit fel angående när josse kom och hälsa på , vi kommer hem i slutet av juni så då se vi gumman,

PUSS&KRAM

2010-03-10 | 16:19:25
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!