Mars 31

Back after a cople of lovely days!
har haft ett par helt underbara dagar med familjen :) har hunnit med hyfsat mycket,
-London eye
-Big Ben
-Oxford street
-Picadilly
-science museum & national history museum
-westfield
-imperial war museum
-Åka dubbeldäckare och tunnelbana
-springa satan för att hinna med bussen, mamma bröt sin klack på köpet ;)
-erövrat Primark på oxford street
- käkat på en engelsk pub och druckit en stooor stark :P
-promenerat i en park, inget speciellt men parkerna är ju annorlunda till storleken än de hemma (;

vi han med både shopping, sightseeing och lite mer kultrellt att gå på museum, de fick även äta fish n chips såklart och äta en riktig engelsk frukost :)
helt underbart har det varit att få vara nära familjen igen har saknat dom massor men nu är de tillbax till sverige igen och tillbaka till verkligeheten och jobbet!  bilder från deras vistelse här ser ni nedan :D




några va trötta efter en lång dag med mkt promenad (:

dagarna med familjen har såklart gått för fort men nu väntar en helg helt själv i huset och karro som inneboende så denna helgen kan ju inte bli annat en woonderfuuuullll :D
plus att emma vår solstråle intar engelsk mark och joinar oss i dimman, suupeeer (: (:

Nuuuu tillbax till BARCA - ARSENAL , GOOOO BARCAAAA SÅKLART !!!!!


2 Kommentarer
IT

GO ARSENAL OFC!!!! :P haha Hoppas allt är bra med dig! Min mobil e kass så jag har inte kunnat ringa.(Den är på lagning) Sedan kommer numret vara borta när jag får tillbaka den, då jag glömt spara det på sim-kortet. Kanske kan skicka ditt nummer igen via facebook?! Pusspuss, hoppas allt är jättebra med dig! <3

2010-04-01 | 15:24:14
Malin

Nono Barcelone is the shit hihi ;) jaa allt är super bra med mig :D hoppas med dig med ?? men Iller dååå japp jag skickar mitt nummer så får du slå en pling ngn dag :) såå tråkigt att du inte kommer hit det hade varit såå kul! men jag räknar med dig på min 20-årsfest allll innnnn !!! vi hörs och ta hand om dig Pussisss

2010-04-01 | 16:47:59
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!