hola!!

Fredagen såg ut såhär: Middag på en Thai resturang såå himla gott lite vin och vi blev goa! efter det drog vi till ett super mysigt ställe som hette The Loft, när vi druckit vår älsakde mojito blev det Rinky Dinky. lite flummigt namn men ett riktigt roligt ställe och som vanligt tackar man inte nej till gratis drinkar (;

Lördag: Hängde jag med karro till hennes fotbolls träning och såg henne träna massa små killar :) efter det hem till henne och återhämta oss med ett powernap kolla lite på Valentin's day och sedan drog jag mig hemåt.
kom hem och hjälpte mamman att förberede hennes mat för gästerna, sedan tillbringades gårdagens kväll i sängen med dottern C framför en film :) super mysigt!

Idag söndag starta jag dagen med att platta dotterns hår fast henes hår redan är platt :P och hon ska ut och campa hehe, jag drog på mig jogging skorna och tog med mig Bella för att dra ut och jogga. och tyvärr
gick det åt skogen för den dumma hunden kom i fuulll fart och skulle hälsa på en gammal dam och tanten faller rätt i backen så klart! såå pinsamt och så synd om tanten :(
skällde på Bella men hon va ju lika glad för det , aah .. blev bara ett varv för va så arg och skämdes men alltid nått..

Nuuuuu ska jag iväg och möta upp min familj på Victoria station iiiaaahhhh :D :D

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!