Mars 25



Idag gjorde jag och Bella Karro & Leo sällskap i parken inte super fint väder idag men absolut inte kallt :) Karro va barnvakt och sprang runder och höll koll på Leo medans jag kasta boll med Bella, bilden här ovanför på den rosa plast grejen är en helt uuutmärkt uppfinning!! vet inte om den finns hemma men det är i alla fall första gången jag sett och använt en sådan. Man har de då till att kasta tennisbollar och man de kommer riiktigt långt med lite kraft och det är bra så hundarna får springa av sig ordentligt :)
I alla fall så sitter jag nu hos Elly chillar med en varm kopp kaffe :) ikväll ska jga sitta barnvakt åt en ny familj med två barn under nio år såå önska mig lycka till för man vet ju inte om de är två riktiga vild djur :P

Har i alla fall bestämt vad som blir första aktiviteten på Söndag när familjen kommer och det blir att kolla Rugby Match , typiskt engelsk och ngt nytt för oss alla. Kommer nog bli kul men vi hoppas på solsken annars veti tusan om det är su kul att stå ut.. aja återstår att se!

see you guys later, xx

1 Kommentarer
IT

Finns! ;) Det kan du köpa på Ö&B när du kommer hem!

2010-03-26 | 22:11:42

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!