Mars 23

morning alla pigga :) idag har jag äntligen återhämtat mig efter söndagnattens bravader (; va helt off hela dagen igår, jag & karro spendera hela dagen i sängen antingen sovandes eller koll blåsningen på tvp play och som vi skratta åt avsnittet med Arash i .. haha det va så att tårarna rann och antingen har vi lika dålig humor eller så va vi över trötta. Jag kom i säng vid nio och somna på två röda och vakna i morse fortfarande trött... men idag ska jag inte ligga inne och sova för solen därute kallar på mig och mina jogging skor vill ut en runda :)

joo måste ju rapportera angånde den nya klubben i söndags och OM Samantha Ronson's medverkande !
Vi drog till ett ställle vid namn boujis som låg i kensington inte så stort men väldigt fint, mkt roligt folk och grym musik! asså samtha va grymmmmmmm !! jag kanske inte är så bra på det där med Dj grejset men jag tyckte hon va enastående , super bra musik coh hon mixa det så jäkla bra! det blev en lång natt och va hemma igen vid fem, snabbt i säng sen upp igen sju..,
men de va det värt :D bilder kommer även om jag inte lyckades få en bild på samantha eftersom vakten hade ögonen på mig och kameran så fick lite andra roliga bilder :P

xx

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!