Mars 20

Hallaa!
helt slut efter dagens shopping i Bromley med Elly&Alli, två andra au pairer :)
började dagen men jobb på bageriet och för er som missat att jag extra knäcker där bakar jag inte utan gör mackor som de säljer till olika ställen och på lördagar gör vi cirka 300 st.. såå va där kl halv åtta och sluta runt halv tolv. Drog hem fixa till mig lite sen tåget till Bromley.
Lite bilder på vad jag köpte kommer nedan men det blev juuuu SÅKLART inte ngt av det jag "måste" ha... jag är sämst. men blev mkt annat fint (a) är i alla fall helt slut i huet efter allt ljud oc efter att varit inne i så mkt affärer.
sitter just nu och laddar upp lite framför tvn som visar rugby för att ta mig samman och dra till karro senare där jag tänkt spendera natten men vi fårse eftersom hon nu ska jobba imorn :) i alla fall- blir det inte utgång idag MEN imorgon ska vi till ett nytt ställe så det blir att ladde upp inför det! 


lite färg blir det i garderoben i alla fall
jeans klänningen från HM
kjolen från Zara
väskan&skärpet från primark

5 Kommentarer
Lovisa B

Riktigt nice malin ;) och ditt tjat om färgglada kläder kommer mer och mer ;) , men dock läste jag början av en lista på din blogg senast igår om "måste" grejer men de ser jag inte på bilden ovan kom de inte med på bilden eller ;)

2010-03-20 | 22:08:51
Malin

I knoooow lovisa! haha men fasiken så blir det alltid när jag ska shoppa, aldrig det jag "behöver". Buu till mig ;) men kanske får stryka ngt annat från listan hehe :P

2010-03-21 | 01:17:34
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/
Emma

Börjar ju likna kläder som jag kan ha, wooohoo :D

PUSS hjärtat

2010-03-21 | 16:14:39
julia

JAG SKA LÄNA DIN KLÄNNING !

2010-03-22 | 23:07:07
Malin

Haha I know ems blommmigt is your style ;)

Julia klart du får låna den när jag inte vill ha den :P

2010-03-23 | 09:34:17
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!