Dag 19

Detta är då familjen W's hus som jag för tillfället bor i :)

fönsterna längst upp till vänster är då mitt rum, huset har en våning till men bara fönster åt andra sidan där föräldrarnas sovrum är.

 

Detta är då Dulwich Collage som ligger precis framför huset, riktig fin byggnad med endast killar som studerar där ;) lätt att jag tar min jogging runda förbi dr haha

solen skiner idag & fåglarna kvittrar det enda som fattas nu är lite mer löv på träden och blommor så är våren här

idag ska jag nog ut och fota lite och springa en runda med familjens hund bella :) sen blir det nog en fika med en spansk au pair,

fick dessutom precis reda på att mitt sommarjobb är fixat ! gott behöver man inte oroa sig över det, tack mami för du va min förmedlare<3

nu kaffe & lite tv innan man sätter fart på dagen *


1 Kommentarer
Emmy

ohlala! Ingen tokig granne! ;D Grattis till jobbet förresten

2010-03-05 | 17:56:11

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!