Busteeed boys!

stora planer smides inför sommarn, jag säger bara SOMMAREN 2010 HERE WE COME :D

Har precis varit ute på min jogging tur runt dulwich park, rundan från huset runt parken och tillbaka tar cirka en halv timme , får ju hoppas man förbättras och går snabbare :P hade med mig Bella (hunden) idag igen det gick bättre n igår även om ska jaga alla jäkla ekorrar hela tiden haha.. skulle ju aldrig kunna springa med yoggi eller jack utan koppel hemma ;)
Det blir förresten en fika med den spanska au pairen idag istället och karro ska med, egentligen skulle en turkisk tjej också med men hon kunde inte för jobb.

jooooo jag har glömt att berätta en rolig sak som hände på vapiano i lördags, jag&karro satt då och prata och tog en drink medans det kommer tre killar kommeer och sätter sig vid bordet brevid, jag och karro bryr oss inte så utan fortsätter prata. vi märker att de sitter och tittar på oss emellanåt och föstår att de pratar om oss.
karro går på toan och jag försöker förstå mig på deras italienska som jag då tror det är,
karro kommer tillbaka och jag berättar att de då tror att vi är från tyskland och att de pratar om oss. vi inser snart att det är inte italienska de pratar utan SPANSKA haha asså spanska från spanien är inte min hemmaplan men jaa när jag märker att han brevid mig kollar på oss frågar jag han - QUE PASA ? (vad är det) haha ni skulle sett chokade de blev hahahah jag och karro ville göra hive five eller ngt så kul :P jag kände mig såååå grym haha.
killen frågar - puedes espanol? jag bara - mas o menos entiendo MUCHOOO
de killarna skulle sett sina egna chockade miner och som de skämdes , SCOOORREEE!! :D hahah
tack mamsen för spanskan ;)

killarna försökte ju klart börja prata om annat , typ vart är ni i från vad gör ni här och blaa bla blaaa men jag och karro va inte speciellt intresserade så vi tog vårt pick&pack och drog vidare, men såå gött d va :P

oooh har förresten sett "min" bil här ngr gånger exakt samma färg men bara att ratten är på andra sidan  klar, faktis även om jag inte tycker om att köra bil så erkänner jag , jag saknar att köra min lilla pääärla !  ;/

Nu blir det att hoppa in i duscheeen :)

1 Kommentarer
Emmy

Oh, nu blev jag helt nyfiken. Vad sa killarna??! :P jag föstår inte spanska..:P Ha det bra! puss o kram

2010-03-05 | 17:54:25

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!