Mars 18

uuuh morning alla underbara! ännu en torsdag är kommen och jag känner mig utvilad och pigg men för det ska jag inte göra allt för mkt idag näää idag har jag bestämt mig för att bara chillaa ! ska kolla en film och läsa lita och bara ta det luuungt för imorgon kommer bli en helspeckad dag.
Har lite saker att planera också så får ta tag i det idag och kan ju säga att det har med 3 juli att göra :P

Det blev lite utgång igår också, jag och Elly tog tag i oss själv och drog ut i Crystal Palace som ligger nära hem till mig. Ni kanske har hört om fotbolls laget därifrån? hade inte jag gjort men ändå haha , först gick vi till ett ställe som hette Patrick's, kan man tänka sig ;) St Patrick's day och allt. Det stället vaaa såå smockat med människor i gröna hattar, fullt med gröna&vita ballonger och fulla människor, Precis som det ska vara va! haha
Kul att se men vi stanna inte länge utan drog vidare till nästa ställe en stor svart byggnad (kommer inte ihåg namnet) va en aning lugnre och där lyckades vi hitta ett bord att sätta oss vid. Blev en stor stark ;) och mkt snack, såå trött man kan bli i huet efter man fått koncentrera sig så mkt man gör omedvetet när man pratar engelska. 
Trevligt va det men blev inte en jätte långvarig kväll, sådär lagom eftersom man skulle va uppe kvart över sju imorse igen.  Men nu har jag i alla fall varit ute och sett alla crazy irish people festa på St Patrick's Day ;D


jag vet inte om det bara jag som fått för mig att det luktar vår i luften nu men direkt på morgonen när jag går upp öppnar jag mitt fönster för att släppa in den underbara doften! blommerna börjar ploppa upp och massa ny kära par överallt , lite avis blir man allt på alla turturduvor.

nu blir det en kopp av mitt älskade kaffe och en film , ciaaoo xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!