planering på G

Sitter i min säng med min lap top& brevid mig har jag min tvilling Charlott med sin lap top!
hehe värd dottern ville göra som jag och va min tvilling och sitta och skriva på datorn så här sitter vi och myser :)
Bara vi två hemma ikväll eftersopm sonen har konsert där han ska spela trumpet och föräldrarna är där & kollar. är tur att vi två slapp hänga på för jag har ju hört han träna :P I know taskigt för jag kan inte över huvud taget men han skulle nog övat mer innan konserten (;

Jag försöker göra upp en lista på vad jag ska hitta på med min familj när de kommer nästa söndag! Vad de "borde" ha sett när de vatt i London eller saker som kan vara kul att göra, så vi fårse om det blir ngt av det här eller inte, men  än så länge ser listan ut såhär :

-Big Ben
-London Eye
-Oxford street, Piccadilly, Covent garden,
-Buckingham palace, Kensington palace
-Madame Tussauds
-London Trocadero
-Hyde park, Green park
-Musikal av ngt slag kanske The lion King eller Mamma mia
- London bridge
-Camden market
- Åka tunnelbana och ngr röda bussar kommer de ju garanterat göra ;)

om ni har några tips, let me know !  Jag vet ju att det finns sååå mkt att hitta på men vad som passar min familj vet jag inte riktigt  :O) har ju frågat vad de vill hitta på när de kommer över och den enda som gett mig en liten hjälp är min bror som sa att det han ville göra va att gå till Madame Tussauds och se alla vaxdockor :P när jag fråga resten av familjen sa det att de inte vet så vi la seeee :D

detta va ngt jag fick äta idag, Scotch egg.
ett hårkokt ägg med ngn typ av kött utanpå och sen ngt annat utanpå¨det .. det va väl helt ok men ingen höjdare... man kunde äta den kall eller varm med cottage cheese och sallad .. mm ingen favorit ;)

Nu blir det dotterns favorit program EastEndes och varm choklad :)


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!