Älskaaa fredagar!

Har då varit på europas största shopping centrum idag , Westfield :D riktigt fett med hur många affärer som helst ocg mysiga resturanger och fik. Karro övertala mig att smaka ngn typ av kringla som hon smakat innan och mina smaklökar säger bara HEJ himmelriket , Muuums :)
åkte dit en snabb runda med karro och jag hade bestämt mig för att inte handla ngt svart.. hmm jaa  vad tror ni jag handla om inte svarta grejor..
-svarta joggingskor
-svart mascara
-svarta byxor
-svarta brillor
asså vad är det med mig....haha inne i en mörk period eller ngt ;s

Ikväll blir det i alla fall Alice in Wonderland med Karro & hennes värdbarn ;D har verkligen velat se filmen ända sen jag såg reklam om den förra året  så har riktigt höga förväntningar! hejaheja jonny boy, grr!
får sluta lite tidigare idag från "jobbet"  för att komma i tid till Clapham där vi ska kolla bion så blir inte mkt nytta gjort idag, älska fredagar !!
 xx



1 Kommentarer
NM

Europas största köpcentrum ligger i Moskva, inte London.

2010-03-13 | 00:48:59

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!