blått e flott





blått är flott B)
idag är det en helt grå och regning dag och det gillas inte! sol till imorn men vi får väl se, har inte varit så här dassig väder på ett tag faktis men för de är det inte okej ..
som jag vill ha sommar nu.. sol&bad, ligga och steka på stranden och njuta av mysiga sommar kvällar.
en road trip är ju bara ett måste!
Jag har i alla fall fått dille för klänningar nu oh specillet i blått och blommigt, aah varför kan man inte vinna på lotto eller ngt vill ha moooney så jag kan shoppa loss ! Vill ha en helt ny gardrob med massa nya fina kläder .. är så trött på min mörka och dystra gardrob nu blir så deprimerad
ajaa det finns ju större saker att klaga på så ska inte böla för mkt,




 
Lite nya accesoarer från hm är ganska lockande också men vi fårse vad plånboken tillåter, Idag blir det i alla fall en runda till ett stort köpcentrum och kolla rundor, fett mkt fönster shopping kan jag lova haha :P
ses senare alla /xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!