1/3 våren är här!

Idag har jag varit och sökt lite extra jobb på ett bageri i närheten ;) de behövde lite extra jobb på lördag förmiddagar till att börja med sen kanske man kunde få lite timmar i veckan, pengarna är välbehövda(!) det jag ska böra där är inte att baka haha som tur för jag kan inte ens göra muffins .. :P detta bageriet gör tydlingen sandwiches till olika företag som säljer dom så på lördagar ska de göras cirka 300 sandwiches på cirka 3 timmar så det är vad jag kommer få göra tror jag, om jag nu är tillräckligt snabb ;s vi få la se..
efter det drog med och Koppen till LA fitness för gratis prov träning, gött gym med inkluderad personlig tränare ett visst antal gången med pool och allt men jag som inte har så tjock plånbok får sova på saken men karro tog tag i det och fixa månads membership.. gud jag vet att jag måste komma iform men det är inte billigt så måste tänka mer än två gånger.. kan jag ta tagi träningen själv eller inte det är frågan ??
efter det blev det en god lunch på ngt italienskt ställe, dagens pasta blev det för oss båda :)
efter det hem och jobba har gjort parfym med C hon hade fått ngn ny låda med saker man behövde för att tillverka sin egna gelé parfym eller kristall parfym :P så det är vad min dag har bestått av i stora drag . nu sitter jag här käkar banan och letar biljett till josse som ska komma hit men fy sören vad det är dyrt just då det är tänkt du ska komma .. buuu men ska nog hitta ngt.

joo en undran tycker ni inte det är så att om man skaffar ett par nya vita skor, vi säger ett par nya converse, då vill man ju inte att de ska vara heeelt vita så att de lyser upp hela gatan när man kommer ?? jag tycker ju att man ska se att det är skor man trivs i de ska vara lite sådär halvt sletna och in gågna typ :P eller är det bara jag som tycker det ? för här tittar typ folk snett på mig och karro när vi kommer i våra converse som vi haft ett tag och är inte skinande vita längre men heller inte smutsiga ,
jag hade köpt ett par hunter stövlar som min värdmamma lämna tillbaka för mig idag för de satt helt konstigt sen när hon kom hem berättade hon att jag bara kunde få ett tillgodokvitto, jag bara jahaa vad ska jag då köpa för ngt, L sa att de skulle få in converse snart i alla möjliga färger så då sa jag - jaa jag kanske ska köpa ett par nya, kanske ett par vita för mina andra är ju inte helt vita längre, då säger L : nää jag har sett det HA HA HA , :S färsta piken haha mobba inte mina älskade converse.. jaa i alla fall verkar foket tycka här att det är ngt fel med ett par converse som man ser har varit med en del det håller ju jag inte med om (; vad tycker ni ?

P.s våren är här & jag hoppas den är här för att stanna !!!

1 Kommentarer
K-M Jensen

Hells no att converse ska vara rena och fina, tvärtom dom ska vara riktigt slitna och jävliga... det är hela grejen liksom =P

2010-03-03 | 12:23:00

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!