sunny day

ny vecka, nya tag !
idag är det officielt, våren är här för att stanna :D blir varm & lycklig av att känna solen steka i ansiktet,
tog vara på dagen med bebban karro. hälsa på drottningen lita och promenerade längs green park och tillbaka till verkligeheten och oxford street. en stooor kopp kaffe och mkt snack om våra planer lite fönster shopping och tillbaka hem. har strukit såå mkt idag så jag vet inte om jag kommer bli galen av alla skjortor pappan använder i denna familj..
lagat mat till mig och sonen för bara vi hemma och fått tråkiga nyheter att jag ska sitta barnvakt på fredag då jag och karro planerat för att köra clapham style.. men jaa det får ju vänta helt enkelt ..:)

kvällen har rullat på och snart ska jag nanna tror jag är helt slut.. femte dagen med huvudvärk -vet inte varför jag alltid lyckas med det.. dricker mkt och har inte dålig syn , vad händer med mig? måste forska lite om det för det tar så mkt energi att ha ett dunkade huvud hela tiden.

känner mig för övrigt som en fattiglapp.. önskar man kunde tjänat lite mer , men det vill man väl alltid
godnatt på er alla, lite bilder från idag ser ni nedanför :)
sleep tight!  xx






2 Kommentarer
Malin M

Hej snäckan. Hoppas allt är bra. Fan vad härligt ni har det där borta. Vackert väder, massa bra shopping, snygga killar och en massa goa fester. Ni lever verkligen livet som man ska göra. Fortsätt med detta. Helt underbara minnen ni skapar ihop. Njut i fulla drag. Saknar er här hemma. puss puss<3

2010-03-16 | 18:49:44
Anonym

Heeey sweetii :D jaa det är jätte bra här borta! hoppas allt är bra med dig och hemma :) ? När kommer ni hit dåå ?? hade varit kul om vi inte ses då juu :D kul att höra från dig undra vart du höll hus :P hälsa din man och ta hand om dig PussPuss (v)

2010-03-17 | 11:11:43
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!