shut the fuck up

Heej alla läsare ! joo nu är det så att jag ska göra en sak  klar och det är att detta är MIN blogg, detta är som MIN dagbok MIN klagomur så jag skriver what ever I like eftersom det är MIN blogg, ingen tvingar DIG att läsa utan det är heeelt frivilligt såå jag ber er snällaaa som inte bryr ett skit egentligen om vad jag gör utan bara vill hitta saker att störa er på bara skiiiit ii att läsa min blogg!! stick snälla , om ni tvunget ska läsa och snoka så varsegoda men strunta i att dela med er av era tankar ingen bryr sig. just shut the fuck up *

nuu till lite roligare saker, jag ska jobba på bageriet på lördag haha. fick sms av ägaren som undra om jag ville jobba och klart jag tacka ja eftersom pengarna är välbehövda!

nuu ska jag baka med C dottern i familjen efter att vi brev växlat , idag igen, haha så söt hon har rummet brevid mig men sticker små lappar under min dörr :)

ha en undeeerbar kväll,   och syrran om du ser detta RING MIG :Dl,  xx



2 Kommentarer
Mystikern

Vems blogg är det?

2010-03-04 | 21:21:30
Anonym

miiin ;)

Malin 20 år från ängelholm, för tillfället boende i London

2010-03-04 | 23:09:42
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!