saknar student tiden..

Pratat med systra min på Skype bland annat om hennes kommande resa till Magaluf och det fick mig att tänka tillbaka på sudent tiden, herregud vad tiden går fort jag menar det har gått ett helt år sedan vi höll på med våra projektarbeten och ett år sedan man festa och fira att det va tex 100 dagar kvar .. saknar det verkligen! säger till er alla studenter 2010 festaa sataaan och ta vara på varje stund med era goa klass homies för rätt va det är går ni inte i samma klass längre och det går månader innan ni stötter på varandra på stan och ni kanske till&med slutar hälsa på varandra..för när man är mitt i det och ska hinna med allt i skolan plus supa lite titt som tätt glömmer man att stanna upp och verkligen förstå vad man firar.
saknar min klass riktigt mkt vi hade det kul även om man kallasdes drama queen och inte kunde dricka sitt kaffe utan ngn kommentar ;) så saknar jag det , jag saknar skolan! ;O jag vet det är sjukt att jag säger det för hur tusan kan man sakna det men joo jag erkänner I do. även om jag gick i en helt crazy klass som fcik lärare att börja gråta och springa till rektorn så trivdes jag helt utmärkt haha.
nää men alla studenter hoppas ni får det lika underbart som jag hade det och en lika flippad student resa , minnen för livet for sure :D









Man kan ju inget annat än sakna klasen ! :)

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!