Mars 26

hola! idag har jag och Karro spenderat dagen med att klippa och skriva inbjudningar inför tredje juli!! Jag va ite riktigt lika skärpt som karro så skrev ju fel etttttt annnnttall gånger.. men då blir ju inbjudningar lite mer personliga eller ;) haha ajaa det blir hemma gjorda inbjudningar som ni förstår kanske en aning fattigt men va faaen bättre än att bjuda in via face då hälften inte kollar sina face mejl ändå och det blir  billigare än att köpa färdig gjorda :P
får hoppas de inbjudna kommer kunna läsa min handstil, inte det lättaste haha! blir utdelning när vi kommer hem på besök eller får man dem via posten, som belöning blev det en kaffe på ett mysigt fik  och massa prat om framtida yrken och plugg orter nuu hemma igen och ska börja jobba snart ,
ikväll ska vi köra Clapham alltså där karro bor, blir först middag & sen fest :) Danny ville tydligen köra lite chill kväll men det får vi se hur det blir med det ;)  vi tar oss dit kvällen vill!
Nu måste jag kolla igenom garderoben och bestämma outfiten för nattens kommande bravader :D

( ooh yees sen är det bara två dagar kvar tills familjen kommer iihh :D )

picture taken by me, Hamburg 2009


1 Kommentarer
Daniella

haha jaa jag hade räknat med chillkväll idag men desto mer jag tänker på det, desto mer sugen blir jag på party ;) hehe vi får väl se hur det blir!

2010-03-26 | 17:13:12
Blogg/url: http://nellapalm.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!