Mars 24

Nedräkning tills familjen kommer har börjat  :) när man bor med en annan familj såhär saknar man lätt sin egen så ska bli så skönt att få krama om alla! kan ju hoppas att vädret håller i sig så ni inte behöver komma till regn utan jag kan visa er London i solsken. en liten sammanfattning av dagen får ni här,
idag har jag: Joggat med Bella, Träffat Elly& Alejandra, kollat sonens fotbolls match, och nu ikväll har jag myst vid brasan framför en film med mina två värd barn :))
i alla fall så känns livet mycket bra nu, dagarna passerar med en liten bit av London växandes inom mig dag för dag, haha det lät nästan som att jag mena att jag va gravid eller ngt nejnej haha jag menar mer att för varje dag som går lär jag mig lite mer om London och för varje dag som går känner man sig mer&mer hemma :)
våren är kommen och jag försöker leva mer för dagen inte tänka så mkt på vad som kommer hända sen som jag gjort innan, nää man lever ändå ett gott liv härborta man kanske skulle ta och flytta hit , who knows what happens!? ...

joo måste bara förklara en sak som kan misstolkas angående mitt föra inlägg och det är att jag prata med min syster om hennes resa till magaluf men hon tar inte sudenten i år och hon kommer inte vara där under "student tiden" eller hur man ska säg, då när de flesta sudenter åker dit precis efter man tagit studenten. bara ett litet tillägg (;

nonoooo nu ska jag bädda ner mig och läsa min bok för att sedan somna och vakna upp till ännu en dag närmare min älskade familjs kommande , iiiih :D Puss påå er !!!

xx







0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!