Mars 21


aaao ikväll blir det fest på ett nytt ställe i Kensington där Samantha Ronson (till höger)  ska spela! ska bli kul att se hur stället ser ut och höra om hon är en så grym dj som alla säger ;) men det tror jag säkert! för er som inte vet är Samantha Lindsay lohans ex-flickvän så lite käändis stauts har ändå tycker jag ;)

idag har annars jag karro och daniella spenderat dagen med att njuta av solen, suttit på ett mysigt ute ställe och käkat massa gott bland annat oliver, mozarella, baguette, permesan skinka, kronärtskocka, ost muums tyckte jag mindre mums tyckte karro ;) nu blir det en riktigt snabb återhämtning och sen hem till danille aför förfest och sista touchen!  är för övrigt helt cp trött så får hoppas man kan sätta kroppen på reserv ström eller ngt för vill ju inte dra ner stämningen ,
xx

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!