Mars 19

Igår somna jag nog med en känsla i kroppen jag inte haft på länge när jag ska gå & lägga mig, för precis innan jag slocknar har jag massa tankar på sånt jag inte ska ha och inte vill ha men samtidigt inte vill glömma . ..
Men tack vara mina Stimmo Älskningar fick jag mina tankar på annat. Tack till Skype & konferans samtal haha ;D
Hjälpte Jessi att kolla biljett hit också så jag hoppas på att hon hittar hit i lutet av maj, det hade ju bara varit helt underbart!! :)
Har jobbat lite på bageriet idag, bara en & en halv timme .. lönt.. men ngn extra slant i alla fall. Nu i eftermiddag ska jag vara barnvakt åt en 17månaders kille så vi fårse hur jag hanterar ett barn i den åldern ;P vad tror ni, paaniiiik eller ooooh jah vill haaa ?? haha återstår att se!
Ikväll barnvakt också.. buhuuu inte sugen på att sitta hemma idag menmen karrolove kommer över och gör mig och barnen sällskap, vi har ju lite att fixa och planera med så får hoppas vi kan få tid över till det ;)

är såå glad att vi ska se Rihanna, hoppas på att det kommer bli grymt på arenan O2 med Karro&Emelie. Ska försöka ta och boka swedish house maffia med, hoppas biljetter finns kvar ;s hade ju varit kul att kolla dom med eftersom de är juu svenskar, grymma och ngr ängelholmare kommer över och ska kolla.

Har varit duktigt och skrivit upp vad jag "måste" köpa , även om jag aldrig lyckas hålla mig till den listan men man kan ju hoppas att ngn gång lyckas jag , typ som denna gången ;) det jag kommit på hit tills behövas köpa är:
-Bikini, hårinpackning,nya converce, rutig skjota,.. hmm jaa det är nu inte så att jag inte klarar mig utan de här sakerna men måste göra en lista på vad jag helst vill ha och inte slösa mina pengar på sånt som jag hittar för stunder alltid.. helst lite mer färg i gardrobern hade inte varit fel heller.. Har ju fått tips av C Benson hemifrån också på ngr riktigt bra Vintage butiker såååå då kanske man inte kan håla sig till en lista om man hittar ngt fint men fan jaa vi får väl se :)

Är för övrigt mycket avis på alla ni som steker riktigt mycket i solen , en sommar sol tackar jag inte nej till! man är aldrig nöjd nej I know! även om vi haft 15 grader och sol denna veckan så vill man bara ha meer, gee mig meeer B)
hörs senare alla! xx



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!