hemlängtan..

jaa denna dag skulle ju komma förr eller senare det visste jag, det är inte så att man inte kan låta bli att sakna er alla där hemma och sitt eget rum &hem. jag trivs ju bra här men ni vet hemma är ändå hemma... karro jobbar,cammy är i skolan familjen är inte hemma mn data cpar sig och lyckades på ngt magiskt sätt att få igång internet NU när jag ändå missa att vara inne för att skypa med dig.. aahh allt känns bara pissigt idag, hade en hemsk mardröm i natt vakna och kände mig helt förstörd för det kändes som drömmen hade hänt på riktigt, klump i magen och på gränsen till att böla hela jäkla tiden!! vad händer med mig??
Nää skärpning malin! jag vet att om jag hade varit hemma hade jag ändå bara jobbat eller suttit hemma och degat och varit avis på alla andra som är ute i världen, men såna här dagar kommer väl..
vad har jag egentligen att klaga på! är i London gratis boende & mat och kan leva livet här i stället för i ängelholm som jag ändå behövde en paus från varför tönta sig och sitta här och tycka synd om sig själv.. aaaaaaahh cp damp på mig själv nuuu...!

kanske får dra ner till tesco och inhandla lite mumsmums alltså glass.. karro&jag njöt av denna igår mums! men känns nästan som choklad passar bättre idag.... näää usch onyttigheter .
om jag inte uppdaterar framöver kan det bero på att min data kraschar för jaa den är nästan helt off nu , just soo u know så ni inte tror jag försvunnit eller ngt ;s

tack cammy för ditt pepp talk innan
, behövligt <3.. see yaa later I suppose...

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!