Happy Face!

Kan inte vara annat än glad när ens saknade&efterlängtade familj är här i London och hälsar på mig :D
möte upp dem igår på Victoria Station dit de tagit en långsam buss men tyvärr är det den enda sorten här, de va jättejätte hungriga så blev första bästa stället på stationen, satte oss på tåget hem till mig och de fick vila upp sig lite. Nu när tre av familje medlemmarna i min värfamilj är borta har jag & min familj hela mellan våningen för oss
själva och sängar finns till alla :) jätte skönt att ha dem så nära mig eftersom de bara stannar tills onsdag.
Igår blev det en lång promenad runt om här jag bor, fick visa upp parken jag springer med hunden till och bageriet jag brukar extraknäcka i ;) när vi kom tillbaka bjöds det på champange och wiskey av min värdmamma och en middag för hela familjen (: trevligt!
kvällen spenderades sen framför tvn och finalen i deras motsats till let's dance fast på is. sedan låg jag och syster och snacka länge innan vi eller rättare sagt jag börja mummla och det va ett tecken på att jag ville sova ;)  varför vi bara satt inne och myste till det istället för att dra ut var för att idag gick vi upp vid åtta gjorde vid oss och förberede oss på en låång dag med myckeeet promenad!!
Hela dagen har vi varit ute runt om  i London på sightseeing& shopping  och kom tillbaka runt halv sju helt slutkörda, nu återhämtning och förmodlingen sängen snart eftersom att imorgon blir det ut på upptäcktsfärd igen eller jaa jag ska ta familjen till bland annat Camden Market! :)  



typiskt min syster ;)

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!