fredaaag !


då hade ännu en jobbe vecka nästan kommit till sitt slut,

idag startade denna dagen på bästa möjliga vis! fick skypat med dig och ett glädjerus kändes i hela kroppen. iiiiihhh :D  drog ut och jogga med Bella ,hela två varv ;) blev det idag runt parken måste vara för att jag va så glad och solen skiner :) tänk att ens humör kan växla såååå.
nu har jag käkt lite lunch med mamma L & strax åker jag till karro, ikväll kanakse det blir att vi hänger med min famlij och kollar sonen J's teater uppvisning med skolan om det inte blir så tror jag vi ska ha en mys kväll här hos mig.

tänker på emma& niclas som måste ha det sååå underbart just nu (om d är framme än) sola för mig med i Miami&Honduras :D och plus att ni snart kommer nog se kärleksparet som modeller för laxen spa ;) 
Lyckaaaa Till familjen Batres som tagit över Tres Amigos i Ängelholm, de öppna igår så jag hopps allt rullar på där hemma för er ! :) :)

Got my glasses on, Im out the door- Im gonna hit the city ..

1 Kommentarer
Malin M

Heeeej gumman:) Hoppas att allt är bra med dig. Det låter som du har en underbar vistelse i UK . Blir så sugen på att åka iväg. Men om någon månad ska jag oxå dit:) med Linus. Härligt med lite eztra jobb för dig Alltid pengar som kan komma till rolig användning. Så bra att du har en blogg så jag kan följa allt du hittar på. Riktigt roligt att läsa;) Ta väl vara på dig och njut av allt. Saknar dig pussar

2010-03-05 | 14:54:26

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!