en månad i London

aa yeess en hel månad eller bara en månad vet inte riktigt hur man ska se på det, men en sak vet jag och det är att jag hunnit med mkt på en månad och att jag har 3 till att hinna med funny things !
Så här ser i alla fall lite planer ut framöver:

Familjen min kommer förhoppningsvis runt den 28 denna månaden
Liri & Elli kommer också -hoppas jag- dyka upp i slutet av mars
början av april kommer Emma med sällskap
Josse kommer den 15 april
Jag åker hem ngn gång efter josse åkt för litet besök
10 maj ... boom boom boom haha & Emelie kommer
29 maj swedish house maffia
helt plötsligt är det juni! och då blir det Cammy's student och sen hemgång för tusan haha eller ja nästan ;)

 detta kommer nog gå snabbt som atan så det gäller att inte glömma stanna upp och njutaaa!
så idag för att fira min en månads dag blir det att njutaaa av att jag just nu befinner mig in big town London och lever med en engelsk familj i deras hus, har det ganska chill och får betalt.
ser fram emot att visa alla som kommer hit london, detta är en stad jag lätt som en plätt kommer komma tillbaka till!
under de här månaderna kommer ju massa annat hända såklart så det är ju därför jag har min kära blogg så att Ni som är intresserade kan följa my life här borta, både mer & mindre intressanta dagar kommer komma och det kommer säkert vara både roliga och tråkiga nyheter jag har att berätta!
Jag ser ju fram emot om det är ngn mer som får för sig att komma hit och hälsa på mig klart, (!)




Pratar förresten just nu med min bästo Josse på skype & jag måste ju bara säga att hon är min solstråle oh en helt underbar människa :) to bad för er som inte har den äran att känna henne, oslagbar är ordet man kan anväda för att beskriva henne!

2 Kommentarer
jessica

åhh en månad utan Malin i ängelholm :/ men ja längtar till du kommer hem en sväng! :)))vill så gärna komma över till er!! får se om ja kan hinna med en helg!: D

2010-03-12 | 10:11:18
Blogg/url: http://jessicaornhag.blogg.se/
nudel

<3 bästaste bästa vän

2010-03-15 | 20:36:06

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!