busy busy

jaa kan man tänka sig att jag inte la upp ngt igår, jag som näst intill har tvångsbegär att skriva minst ett ;s ..
det får bli en kort tillbaka blick på fredag kvällen och lördag.

Fredag: Följde med Familjen W för att titta på sonen som va med i skol uppvisningen i teater, jag försökte på olika sätt att hitta en anledning att inte hänga med :P jag tänkte att det kan väl inte vara så livat att kolla tolv åriga killar försöka komma ihåg sina repliker och spela teaater MEN fett med fel man kan ha, de va jätte jätte duktiga, asså riktigt kul att se jag levde verkligen in i pjäsen!  I pausen kunde man köpa glass till barnen och Vin till föräldrarna, oväntat eller haha.. lite mingel med ett glas vin i handen på en skola i pausen för tolvåringar teater upp vsining av Narnia  är ju chill haha :P
efter tog jag mig till karro, vi kolla film krängde onyttigheter.

Lördag: väckarklockan ringde och begav mig bort till bageriet för att göra min första jobbe dag ;P min uppgift blev att bre mackor med olika fyllningar och pålägg, ganska mkt i huvudet till en början och såå jobbig mn känner sig när man måste fråga hela tiden men det rulla på sen .. gjorde nog ett par mackor de tre timmarna jag stod där haha. lagom extra jobb och riktigt nära hem så behöver inte tänka på att ta bussen eller ngt.
kom inte från bageriet förän tjugo över 11 och jag hade en tid hos frisören halv 12, streeesss!!
jag fick ringa och meddela att jag blev sen klart men tog min inte tid att ta ngt att äta på vägen, det fick jag ångra senare.
kom hem från frisören närmare halv fem! fatta man va s l u t i hueet efter att babbel på salongen. 
ingen RO för det va bara att hälla sig i soppan mamma L värmt till mig och hoppa in i duschen.
möte upp Karro&Daniella i stan´och vi tog en liten mellan landning på donken för att planera vad för bräänsle vi skulle inköpa för kvällen :) och vart vi skulle satsa på att gå ut.
Movida blev det och en helt flippad kväll.. kul hade vi men ja visa grejer kunde man ju varit utan *
förfest med franska boys och en självsäker karro gör kvällen perfekt :P natta mat på det vanliga stället haha hos vår kära kebab mohammed, sov hos daniella som bor i närheten, dela säng med karro och det blev ju som vanligt  hon tar ALLT täcke haha men jaa myssss,

Söndag: idag va vi uppe tidigt konstigt nog efter gårdagens intag av bränsle, men ut i det underbara vädret och in på Tesco där vi inhandla vår frukost/lunch och det blev ett erbjudande som hette meal deal som innebar at  man fick en juice, en påse chips och en macka eller ett sushi kit för  2 pund, goodiigoodii.
vandrade bort till regens park och hitta en bänk i solen och där satt vi och njöööt av dagen i över två timmar! helt jäkla amaziiing när man känner våren steka i ansiktet :D
nu sitter jag här barnvakt ikväll eftersom föräldrarna njuter av konsert i O2 , inte alls aviis !
bilder från allt kommer inom kort !
nuu blir det motsatsen till lets dance fast på is med dotttern som vill a mitt under programmet sällskap :P

xx

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!