13 / 3

dagen har gått i full fart idag,
började kl 8 på bageriet och jobbade till tolv
gick snabbt hem för att fixaa till mig lite och dra vidare till stan för att ta en efterlängtad fika med cammy
tog efter det bussen hem och möte upp karro. vi gick till en familj som va intresserade av barnpassning och ville träffa oss för att se m vi passade för jobbet :P
det gick bra och ett extra jobb till är fixat!
drog en snabbis hem till mig , packa allt och är just nu hemma hos karro.
här ska vi fixa oss för att dra ut & fira Emma som fyller år i veckan, det blir middag på vapiano och självklart utgång!
ikväll ska vi pröva på ett nytt ställe så bilder och uppdatering om hur det va får ni imorgon.
Ha en super lördag alla & skål på er :D
( joo och jag ber om ursäkt för min felaktiga information angående att Westfield skulle vara europas största shopping centrum det skulle tydligen ligga i Moskva, så jag är sååååå ledsen för det. men stort va det banne mig ;) )
jaja sup lungt!.. eller inte :)
xx





0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!