11 saker ni inte visste om mig, kanske ?

Belv utmanad att skriva ner en lista på 10 saker ni inte visste om mig  men det blev 11 ;) och jag kan ju inte garantera att alla inte vet någon av följade men kanske får reda på ngt nytt om mig i alla fall (;

1. Jag är Höjdrädd, sjuuukt svindel så London Eye är det ett fett nej till (!)
2. äääälskar tecknade filmer speciellt disney filmerna, önskar jag hade alla , muuu höhö
3. Kaffe beroende, yes en dålig vana och nej jag försöker inte leka vuxen som Maura& Pb alltid sa att jag och elin gjorde haha, men en kopp om dagen är ett måste annars känns min dag är helt up&ner.
4. jag äter med gaffeln i min högra hand, ngt min farmor alltid kommentera att jag och min farbror gjorde likadant :)
5. Jag har över 15 kusiner, beror ju på att mamsen har ett antal syskon (;

6. jag ääälskar smält glass! inte helt smält men så där lagom smällt haha , muuuums ..
7. älskar verkligen all glass FÖRUTOM sandwich, har ett minne inristat i huvudet, när jag från när jag va yngre och vi va på utflykt ngnstans där alla fick en sanwich och jag spydde upp den såå efter det kan jag aldrig äta en sån igen.. öö
8. det värsta sättet jag kan tänka mig att dö på är att bli kvävd på ngt sätt, under vatten, under en kudde, stryp eller ngt sånt , usch.
9.när jag är ute och shoppar köper jag 90% av gångerna utan att prova, jag hatar de små provrummen och att man ska ta av allt prova och sen på med allt igen, pallar aldrig det haha shoppingen är  anstängande nog och jag har tur eller vet vad som passar mig för kläderna sitter oftast bra :P
10. tycker så mycket om att köpa saker till mig själv men ngt som är ännuuu bättre är att få ge bort presenter :D så kul att ge bort saker specillt när det inte är ngt speciellt att fira utan bara för att jag känner för det :D
11. och till sist , jag börjar alltid köpa  julklappar senast oktober ;) måste vara ute i god tid ! hahah tror det är för att jag kan inte vänta tills att få ge bort dom :)

hoppas ni fick reda på ngt nytt om mig eller ngt roligt (:

7 Kommentarer
Martina

Kul att läsa din blogg! Hoppas du har det bra! Av bilderna att tolka så verkar det vara helt fantastiskt. Kram

2010-03-17 | 12:47:39
Blogg/url: http://martyandersson.blogg.se/
Malin

Meen heeej va kul att du läser den :D jaa det är underbart är glad att jag lyckades få en familj här, blir lagom att stanna till juni-juli så har man sommaren hemma i ängelholm:) du ska ju också ut på äventyr har jag förstått !? vaa kul vill också ha lite sol & bad :) hoppas ni får det helt underbart! Puss

2010-03-17 | 12:51:36
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/
Ingrid

2 & 6 var ju inte direkt något vi inte visste ;)

2010-03-17 | 13:14:06
Malin

haha alla kanske inte visste det ;) eller joo kanske haha vårt att unvika om man känner mig i alla fall :P

2010-03-17 | 17:38:05
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/
julia

varför får inte jag några presenter lite då och då, de verkar som att de alltid är jag som ger dig ;D

2010-03-18 | 11:41:28
Malin

ooh julia kom in och sg att jag inte köper presenter till dig vavavav men grejen är den att jag inte är på väla lika ofta som dig så sooo thats way sister ;)

2010-03-18 | 19:05:04
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/
pane

haha sluta lek vuxen nu va ;) hoppas du har det bra i london! ta hand om dig :)

2010-03-20 | 11:25:31

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!