Galet

Jaa då har man blivit 20 år :) ingen tonåring längre och systemet är nya inne stället! jaaadåå haha.
hade en underbar födelsedag och allra bäst va kvällen, ffffy tusan vad kul det va på torstens och fy tusan vad det är gött att fylla år, alla öppnar upp plånkan och bjuder för fulla muggar haha niiice!
blev inte för mkt men hade kunnat skippa de där 4 sista shotarna haha (; tackar josse som varit mitt minne och hjälpt mig komma ihåg saker som inte funnits i mitt minne, och tackar lirri som va gullig och körde en alldeles för full mallan med co haha.. mindre kul är att mina pengar blev snodda! tackar vi så jäkla mkt för.. idiot!
men livet går vidare :) har spenderat denna dagen med att josse love i solen och stekt, har tagit årets första dopp i poolen , ett uppvaknade för min sega kropp blev det! sen fikat på stan med tjejerna och såklart pratat ut om gårdagen haha.. nu blir det att fixa till mig för att äta på uteserveringen med la familia och sen kanske men bara kanske blir mallan sueeen på lite fest igen ... ;) vi får la se!
men nu ska jag fixa mitt fågelskrämme hår och snart bege mig , xx


nu är det banne mig sommar feelings på hög nivå! löööve it


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!