en vecka fyra dagar

yes en vecka och fyra dagar sen jag skrev senaste inlägget, tveksam till om jag ska fortsätta blogga eller inte känner ju inte att det finns så mkt att skriva om alltid här hemma är ju mest rutiner och om det händer ngt kuligt vet säkert redan alla om det här hemma så inte kul att berätta det haha.. aja vi fårse hur jag gör vad jag känner för :)

har i alla fall haft en helt underbar dag igår  :D josse min bästa vän fyllde år och vi tog oskulden på systemet haha väntat in henne så vi kunde dela det nöjet tsm ;P
kassörskan: legatimation?
jag: jaddååååååå (;
fan va det känns bra!
nu väntar bara festen den 3 Juli och den ser jag fett mkt fram emot, alla underbara samlade med inställningen till att flippa och goooo crazzzzy !!  har lite kvar att fixa inför den dagen så får väl ta & skriva en att-göra-lista så man får med allt.

nuu blir det mat med familjen och sen ikväll lite mys med mina fina stimmosar <3 
tack till alla er som gjorde gårkvällen och natten sjuuukt rolig haha vilka minnen...
och tack till ingrid & camy för en myssss dag idag :) och ingrids ankomst som mer eller mindre gav mig en chock haha ;)


grattis i efterskott till min stjärna! du är bäst , xxxxxx


2 Kommentarer
Klaris

Nej fröken lundberg! Du får inte sluta blogga! Hur ska jag annars fortsätta vara någorlunda uppdaterad med allt som händer i ditt liv? ;) Tänk på din dalkulla! :)

2010-06-23 | 09:36:18
Nybliven Beundrare

Som nybliven beundrare så måste jag säga, klart att du ska fortsätta skriva och lägga ut dina fina foton!



Kram

2010-08-26 | 20:47:12

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!