Virus e piss..

.. ja nu har min älskade dator drabbats av virus och jag drabbats av absitinens eftersom jag blivit lite smått beroende av min dator. men jag lyckades komma in här för att göra ett litet inlägg och låta er veta att min data kanske kraschar!  tusan att man inte är en data nörd eller kanske ska säga mer data nörd en vad man redan e.

igår blev det mys på vapiano med mat & drink för me and lovely Karro. Efter det blev det movida som va nytt för mig och det va ett häftigt ställe men tyvärr va vi helt off så blev inte en långvarig kväll, tyvärr men det har varit mkt fram&tillbaka med allt denna veckan :P snart kommer jag väl in det och karro i sitt..
idag va det chill på hög nivå jag och karro hade planerat lite OC mys men Neeeeej min data flippar och jag inser att jag har en data med virus . vi försöker desperat men det fick bli lite film och lite planerande inför framtiden istället...säger bara klädnypeleken ;) karro åkte hem och jag tog tag i livet och jogga en runda, precis när jag bara va cirka 50meter från huset är jag så ivrig att vara framme så jag öka löpet och såg mig inte för. vad tror ni det resulterade i ? Jooo jag ramla mitt framför en mkt trafikerad väg.. ohh yees det va skämmigt haha men jag gjorde en halv kullerbyta och snabbt satan upp igen för att ingen skulle märka , ni kan säkert tänka er det haha ;)
är lite öm i knäet men annars glad att jag tog mig ut, nu börjar träningen på allvar mina mål ska uppnås!!
kollat lite top gear men nu blir det en kopp te och OS och  Canada-USA matchen,

kanske lyckas jag fixa bort viruset på egen hand, vi fårse.. om jag gör det blir det x i taket



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!