Vod kat = Vodka

looovely city!
till er som inte tycker om london måste ni ha missat allt det roliga för detta är en helt underbar plats.
det finns allt och det finna alla sorters människor!
igår va jag ock karro duktiga vi tog tag i våra liv och satte på oss joggingskorna och jogga in mot city för att fixa våra nagalr, mkt fint väder och helt underbart att få springa av sig lite. vi fixa våra nagalar på ett chinge ställe som va riktigt snabba och billiga. alltså det finns hur många ställen som helst att fixa naglarna på och hur många salonger som helst och de ser verkligen ut som riktiga barbershops som i filmer :P efter det blev det lite mat och handlande vod kat som det hette för 80 kr och juice inför kvällen ;D sen bar det hemmåt och fixa oss. vi åkte sedan hem till daniella på förfest. karro va sten sugen på chips så hon och danni drog och fixa det, jag stanna med de andra göteborgs tjejernaoch hörde på deras bajs historier,yummii;) vi tog en taxi till jelouse och möte upp cammy där inne och hennes kompis kimberly. gratis inträdde slapp kön och gratis dricka aldrig fel!!  vi stanna inte jätte länge så det blev lite kebab istället efterso vi vaa såå sugna haha, karro försökte fixa det lite billigare men tyvärr ville de inte vara så snälla haha. käka den efterlängtade maten och leta upp vår buss, träffa två trevliga boys som jag fick öva min engelska med och de lova att visa mig rundor i london ngn dag, lets se about that. :)

idag har vi inte varit helt hundra, gick upp halv två.. haha köpt chips och nu ligger vi här igen idag är det slappe som gäller till tusen. karro och jag är ensama hemma hos henne så inget jobb för ngn av oss. nicee




0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!