To day is the day!

Yees söndag och jag börjar bli en aning nervös för att träffa och flytta in hos familjen W. Siter nu hos karro och pratar om gårdagen eller ja om imorse kanske är mer rätt, vi kom i alla fall i säng vid 6 ;) gött mos! en fartfylld kväll som vanligt i london city där både det ena och det andra inträffa. Vi va sju svenska tjejer som drog ut igår och förfesten hölls hemma hos karro som hade ff :) man lär känna folket nu lite som är ute, mkt blandat men mkt trevliga och inte blyga för att snacka lite, trevligt! med lite sprit i kroppen flödar både min spanska & engelska som en dans på rosor, ;P
mamman i familjen hämtar mig vid fyra tiden hos karro så nu har jag fått packa ihop mitt pick&pack för att flytta in i huset som kommer vara mitt "hem" de närmsta månaderna, spännandeeee ;)

lite bilder kommer senare, från fiestan och notting hill.
 Nu blir det promeniiiix

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!