the day after

första fest kvällen done her in London ;D det blev gratis inträde, vip, gratis dricka och mktmkt dans :) det va jag karro, emma och daniella som gadda ihop oss och chilla lite på en pub för att fastställa kvällen planer men vi bestämde oss sedan så först drog till ett ställe som heter Auora och sedan vid halv två tiden drog vi till Jeulos för att festa vidare till kl fyra. Jag och karro skulle ta oss till 12:an bussen så för min del fick det bli av med skorna för fy tusan vad det gjorde ont,
London city är såå vackert och stort! har mkt kvar att se detta är bara bara början..

lite kändisar fick man ändå träffa på igår tre premier leauge spelare och så festa vi på vip där leonardo di caprio hade festat kvällen innan , fett eller vad ;) synd bara att han inte va där igår!!!
Nuu blir det till att fixa oss och dra in mot stan igen för att se london i dagsljuset! ikväll party again!!


 

detta är karros rum där hon är snäll och låter mig bo i :) det blir lite trångt med alla våra saker med det funkar bra I think :D

1 Kommentarer
Santos!

Hoppas du har det riktigt bra i london!

GodBless!

2010-02-14 | 17:26:59
Blogg/url: http://djsessiononline.blogspot.com/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!