Suuuen


Suueen på lite pizza ;) ?
karro och jag beställde härom dagen pizza med home delivery och en pizza med tunn botten, tycker ni detta ser ut som en tunn botten? undrar då hur tjock den tjocka botten är haha. Plus att på vissa pizzor stod det med ost och på vissa stod det inget tuuur att vi inte beställde extra ost på vår pizza för det vaa ost på den i överflöd muums hehe. riktigt goda va dom så det får bli att han moppe killen får åka ut och leverera fler gånger :P
Idag skiner solen och vi starta dagen med vår jogging tur i Peckam Rye Park, gröt till frukost och nu duschat och gör oss redo för en trip till Notting Hill cammy & danny ska även med :)
Ikväll blir det utgång men vi har mkt att välja på så fårse om det blir , wiskey mist, luxx, jelouse, amika eller alto.. Jaajaa vilka problem vi har tycker ni inte det BH/Morris folk haha..
nää men vi fårse om jag hinner uppdatera innan utång men tror att det blir lite tight om tid.
Gör lite snö änglar för mig med hemma så njuter jag av vår solen åt er.
xx


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!