Sunny Day!

Idag är är det SOOL :D och jag är happy happy!
Sitter hemma hos karrobarro nu och har precis ätit av hennes home made lucnh som bestod av pommes i ugn och smarriga korvar haha de vaa inte så goda om jag ska vara ärlig..
Men nu är man mätt och fit for fight! idag ska vi fixa våra naglar och sedan ladda inför kvällen då det blir fiesta med folk från london fashion week ;) stekigt eller vad graaow haha..

Igår va jag med cammy som jag nämde i gårdagens inlägg men herregud vad vi har varit med om både det ena och det andra haha! efter vi hade varit på hennes skola drog vi vidare och fixa ett engelskt nummer till mig och kolla på skor på top shop efter som mina andra skor som jag nämnt gick sönder :( vi fixa lite fika som bestod bland annat av cammy's favvo cookies ;) mkt goda måste jag säga och billiga (inte bra) haha . eftersom det va sååå dassigt väder drog vi hem till cam och fixa kaffe och myste ner i sängen med en film och vår fika. efter det blev det lite plugg för cam och lite prat med hennes värdmamma för mig, som erbjöd mig extra jobb hos hennes att passa hennes son lite, gött!
Vi börja sedan fixa oss och skynda oss som f a n för att hinna till det stora köpcentret Westfield innan det stängde för att fixa mina skor, vi va där i siste sekund efter mkt spring fick jag tjata mig in på top shop och tjata på kassörskorna att öppna kassorna för mig igen så jag kunde köpa mina ällksadde high heels och jag lyckades :D
efter det drog vi till ett mktmkt fint ställe som hette vapido som dessutom hade mkt goda drinkar till ett bra pris! vi snacka gott och drog sedan vidare till det nyöppnade utestället luxx, cammy's finske vän Teo var inte där och skulle inte komma på kanske inte timme så vi drog hem .. trodde vi.
Vi gick mot Piccadilly för att hoppa på N22 bussen hem men vad tror ni vi gör joo vi sätter oss på fel utan att veta, vi tar 22 istället för N22 sååå lätt att vetaaa NOT! slut staionen för denna buss va ngnstans mitt ute i buschen! så vi börja gååå haha mitt ute med bara massa skog runt om oss, vi gick och vi gick... söta camilla bad hela tiden om ursäkt och skämdes men hur skulle vi kunna veta att N22 & 22 vaaa helt olika det måste juu stå klart och tydligt! tillslut efter många omvägar och camillas -Jag är 99% säker på att det är här, haha såå hitta vi till en busshållsplats som tog hos till Richmond! hela detta kalaset tog oss typ tre timmar haha OMG det vaa läskigt att vara mitt ute i natten och mörket och inte veta vart man är men som tur prata jag och cam om sol, bad och varm sand för att inte bli skrämda av den stora mörka skogen som omgav oss ;)..
alla kan vara lugna vi klara oss fint och fick en låååång och trevlig promenad tsm :P men nästa gång skippar jag gärna den haha.



bilden är från när jag & karro va i stan och shoppa i lördags


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!