STREEESSS

   


yeees nu är jag stressaaad !! men jag lugnar ner mig ngn minut och sätter mig här vid datorn för att varva neeer..
har varit mycket att stå i idag för jag har varit så jäkla smart att jag har bara flyttat allt framför mig och tänkt jaja men det fixar jag sen men nonoonooo nu sitter jag här i skiten och ska hinna med allt på för få timmar, buhu.
just nu hade jag bara velat mysa ner framför en film precis som igår! lite mys och somna när man känner för det så där nöjd med livet ;) but no way nu ska jag packa! har bestämt att jag måste packa klart och välja vilka kläder jag ska ha med och inte ta med så mkt onödigt som jag nu packat ner, jag menar vem behöver 8 olika t-shirts plus alla andra överdelar , joo jag ;S
har hunnit med lite idag i alla fall
-fika med batres liri & elli
-växlat pengar
-skrivit ut biljett
- tagit ut allt ur rese väskan för att packa OM
- och lite chill med film mys in A-löv

nuu keep on going tills jag känner lite mer ro i kroppen för nu bubblar den av stresssssssssss

ciaaooo



0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!