sommar feelings


Man kan ju inte annat än längta till sommaren och alla mysiga kvällar utomhus långt in på kvällen.
Jaja man får väl bara stå ut och hoppas att sommaren blir lika lång som vintern varit! fasen om vi får en sommar full av regn hemma då går jag under. är glad att jag inte gick ut igår blev hemma kväll med glee ;) haha. känner mig bättre idag så blir i alla fall fest på lördag :D nu ska jag give KoppenKarro a call och se hur hennes mission går för dagen ;)
joo förresten fick trevliga nyheter igår också och det va att man får besök här på andra sidan framöver så det ska muchomucho trevligt :D
xx

1 Kommentarer
Emmy

Nej, inge dåligt väder till sommaren! Låt oss be till vädergudarna! haha. Summer 2010!!!!!!!!

2010-02-25 | 16:24:43

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!