sleep tight



nu är jag sååå trött.. tur att man inte skulle ut på vägarna idag igen jag hade nog inte haft ork att koncentrera mig!
skypa lite med karrolove precis och hon får mig alltid så peppad så nu känns det som att världen är på min sida lite igen, inga motgångar här inte , peppapeppa..
har sagt hejdå till lilla josse också :( hon åker ju iväg med sin syster på semester imorgon så fick säga hejdå idag eftersom jag åkt när hon kommer hem igen. kommer sakna mig bästis!! men jag ränkar med ett besök av henne ;)
 jaa nu får man väl ta och sova annars kommer man aldrig kunna ta igen alla timmar innan det är på minus igen.

sov gott alla pusssssssssss
( på bilden är jag & barndomsvännen )

1 Kommentarer
karro

det kommer bli underbart kan jag looova dig ! lääängtar<3

2010-02-04 | 10:10:56
Blogg/url: http://karrosen.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!