Sightseeing för hela slanten

Idag har jag och karro ägnat oss åt vad vi turister bör göra, sightseeing! det blev ingen sån buss utan vi promenerade istället, mkt trevligt i det fina vädret! Vi åkt till hyde park och Kensington och kolla runder i stan och i affärer! Vi hitta till TK Maxx som Cammy tipsat om och guuud vad jag hatar att vara en fattig student, såå många magiskt fina skor! jag har ju precis köpt ett par för tusenlappen så jag fick lägga tillbaka alla tre par som jag förälskat mig i och tänka framåt att de finns förhoppningsvis kvar om ngr veckor.. jaa istället blev det rea varor på Zara och bh på hm , love rea när jag lyckas fynda ;)
lite chinesefood fick bli vår lunch och till vällen köpte vi med oss vindruvor tsm, smultron jelly som jag blivit besatt av och karro köpte med sitt godis :P nu sitter vi här igen och ska ha det riktigt chill ikväll med lite röd vin och OC ;) laddar batterierna för imorgon kväll har vi många vikitga val att göra!
glömde skriva att vi även varit duktiga idag och va ute och jogga ngr kilometer och jag gjorde tydligen den bästa gröten karro ätit på länge, grym är jag haha. festa lungt alla eller neej förresten festa inte lungt för fem öre, ni lever bara en gång!!


Mina lovely new shoes från top shop






lite stimmo chips kanske ;) ?

20 års present kanske , mamma&pappa ;D ?

enooojoy, nu blir det OC för mig och karrolove
byee bitches


2 Kommentarer
Emmy

måste bara säga att jag ÄÄÄÄÄLSKAR dina skor!Hoppas ni har det bra

2010-02-25 | 16:35:01
Anonym

TACK sweeetiii :D jaa gud helt underbart ! <3

2010-02-25 | 21:22:34
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!