Shoppat!

Onsdag kommen och jobb imorse men vid tio drog jag,karro & min värdmamma till Bromley för shopping. Vi åkte till ett shoppong centrum som låg på en gata med andra affärer, fanns typ allt man behövde, allt från primark till top shop :) shoppa sönder såklart.. men asså det är så jobbigt när man inte har alla sina kläder här och när det finns sååå mkt fiiiiint!! gud asså vad man kan spendera.. men det är förhoppningsvis bara nu i början, men får min första lön på söndag så det pengarna kommer ju tillbaka men det är ändå inte toppen för plånboken. Jag är så sugen på att färga mitt hår också och jag kan ju hitta ngt billigt ställe inne i peckham haha så får bli det för annars har jag nog inte råd asså.. plus att jag alltid brukar göra det själv men denna gången siktar jag lite på en make over eller i alla fall inte det gamla vanliga mörk bruna/svarta sååå vi fårse,
Jag köpte i alla fall hunter stövlarna idag och mucho kläder på primark som är suuper billigt loove! ngt lite från rea hörnan på HM med hehe.  jaag vet jag behöver inte allt men fasiken asså vad ska man göra ! ska skärpa mig mamma&pappa  ;)
jaa i alla fall hemma igen och snart kommer barnen back, ikväll sitter jag barnvakt för mamma L ska på bio & pappa C ska iväg på ngn jobbegrej så just me and the kids. de sköter sig rätt bra själva så ska nog inte bli ngr problem. Skulle egentligen ut idag men eftersom min förylning inte blivit bättre skippar jag det, annat blir det till helgen när karro ska sova här :D 
hörs senare ! x



1 Kommentarer
Daniella

neej är du också sjuk.. va tråkigt :( men vi får allt se till att bli friska tills på lördag för då ere fest som gäller ;)

2010-02-24 | 21:41:19
Blogg/url: http://nellapalm.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!