santos

måste bara säga vilken lyckad lördag! helt sjukt kul med massa underbart folk , guuuud vad jag är glad att vi drog ut. träffa nya människor men också personer man inte sett på ett tag. me like like ;) söndagen spenderades mestadels i soffan med mitt täcke, först frulle hos emma och sen film med emmy hos mig. kl nio va jag bänkad för lita wallander, love! Idag blev det fruller hos emelie grodd och sedan lite shopping på expert, jag va tvungen att införskaffa mig en extern hårddisk inför resen (: sedan blev det ett sorgligt hejdå av emelie eftersom hom åker på semester med pojkvännen på onsdag! hoppas du kommer få det suuper nice babe. Ikväll fika med tina för hon ska såklart också ut på äventyr i thailand, Nuu skriva packningslista och att-göra lista! see yaaa

0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!