överväldig


fredag igen och det är mindre än en vecka tills jag ska bege mig till london, sweet! packa har jag redan gjort ett antal gånger eftersom allt rivs upp igen när man ska ha nngt som man packat ner i botten ;P
myspys igår kväll och idag blir det tjejkväll hos petra :) det blir nog ingen utgång eftersom jag har mkt att stå i imorgon inför min egna förfest.

tänk att det skulle vara så enkelt tt koppla bort visa tankar ibland och bara fokusera på nuet, jag trodde det skulle jaga mig konstant ett tag till och visst det är inte glömt på långa vägar men det är inte omöjligt att stänga av för ngr minuter. thanks to you !

nu blir det ett ryck och fixa mig det sista för att sedan hämta upp emma och åka till tjejmiddagen,
puss santos*


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!