oh my!

fucking unbelievable.
jaa det är inte varje dag man har en nära-döden-upplevelse, men tyvärr kan jag inte gå in mer på detalj men jag säger bara LEV LIVET NU för fy fan att allt kan förändras på två sekunder!
ett jäkla äventyr blev det igår i alla fall fy fan man vet inte om ska skratta eller gråta men typ tack gud för att jag lever? ;s
men lite lovely stuff inträffa oh det klagar jaag iiinte över. en timmes sömn blev det och nu sitter man hemma igen och jag tror banne mig att jag ska festa till det med lite hot choklat , mmmm älskar detta väder när man slipper vara ute MItt i det eller vad säger ni lise&josse ;) kärlek till er och tack för ännu ett flippat minne,

ses senare*

2 Kommentarer
Camilla

Nu blev jag jätte nyfiken haha!

2010-02-03 | 18:33:24
malin

jaa det borde du ;) jag berättar sen!

2010-02-03 | 23:38:27
Blogg/url: http://santozz.blogg.se/

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!