Mallan is in the house!

Ooh yes she is!
igår flytta jag in hos familjen så detta är min första "jobbedag" gick upp kvart över sju för att hjälp till att ta fram frukost och lasta av diskmaskinen, käka frulle och hjälpte sedan dottern med håret. Efter det åkte mamma L iväg med barnen till skolan och jag stanna och städa lite. Nu har mamma L kommit hem igen och vi drack cappoccino tsm och jag visa lite kort på min familj :) dassigt väder idag så vi ska iväg till ett köpcentrum och sen kommer nog en turkisk au pair över så vi kunde lära känna varandra :P trivs bra men familjen , barnen är underbara och skönt att de frågar mkt och inte blyga för annars hade jag inte vetat vad jag skulle fråga om ;) fotboll ska i alla fall spelas med sonen J han är super intresserad av det och cricket men det får han spela själv haha.
Dottern C hoppades på att jag kunde baka för det hade en annan rysk au pair gjort med henne varje måndag men fasiken jag kan ju inte ens göra en kladdkaka eller muffins haha ajaa får väl hitta på ngt annat med henne kanske kolla nickelodeon :P
Lite bilder på huset kommer kanske på familjen senare.


Mitt rum

Köket


some more to come ;)


0 Kommentarer

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!