LONDON BABY

Äntligeeeeen!!

Jag har har hittat hem till karro nu, jag säger bara äntligen! För att hitta hit har jag fått vara med om både de ena och andra. Jag började resan imorse kvar i sju från Ängelholms station till Köpenhamns flygplats! väl på flygplatsen gick det bra ingen övervikt på väskan och inga konstigheter o säkerhetskontrollen.
det hela börja när jag kom till london och skulle ge mig ett försök på att köpa biljett och ta rätt tåg..
jag fixa biljetten och tåg rätt första tåg men SEN satt jag och vänta på karro som vänta på sitt tåg som va 40 mintur försenat, då bestämmer vi att jag ska ta mig till henne med ett annat tåg och möta upp henne i forest hill, jag letar upp en liten lucka där jag köpte biljett letar upp rätt linje och precis när tåget kommer och jag ska ta mina väskor och hoppa på kommer jag på att minn handbagage är  BORTA!
Jag får panik och börja nästan gråta för jag tänker nää nu har fan ngn snott min väska men i samma sekund ber jag en kille passa min väska och jag börjar springa som om jag va med i SM i friidrott elelr ngt, när jag hitta min väska va den omringad av políser och vakter , mitt lilla handbagage va en misstänkt bomb hahaha jag kunde såklrt inte bara ta väskan och gå utan fick bli lite förhörd och de berätta att de va nära på att spärra av stationen för att min väska va misstänktsam, OMG som det kan gå haha.. jaa jag missa ju tåget men fick min väska och vad gör jag joo jag sätter mig på fel tåg och åker tillbaka till flygplatsen!! oohhyees tänkte jag nu åker jag hem igen för jag va såå irriterad och hade huvudvärk till tusen! men nej jag köpte ännu en biljett åkte till east croydon för att byta tåg där och sen vidare till forest hill och där stod jag och vänta i tjugo minuter utomhus på karro eftersom hon hade fått åka hem igen för att släppa in lille J och sen åka tillbaka igen.
en kort buss tur och lite promenad och NUUU ÄNTLIGEN sitter jag här med karro på hennes rum och vi kränger vindruvor, nötter och lösgodis jag hade med till henne :) imorgon blir det intervju, Nu återhämta krafter efter dagens äventyr..

possssssss

1 Kommentarer
Ingrid

Jag vet inte om jag kommer klara av att läsa din blogg. Om alla fantastiska äventyr du och Karro kommer ha. Redan nu känner jag att jag får en illamående känsla i magen. Det är en känsla av längtan och avundsjuka. Jag får nästan tårar i ögonen. London är och förblir en del av mitt hjärta. Jag hoppas du får en underbar tid där borta. Men samtidigt önskar jag inte att du får denna ständiga längtan som jag har när du (OM?) kommer hem igen. / IT

2010-02-11 | 23:27:40

Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv din kommentar här:


Jag är här ofta, spara mina uppgifter!